Monday, October 24, 2011

# 3 - Peculiarity Blind

Hi Peeps, Topik today Ketot lebih cenderung nak cerita ke arah masalah Pair Of Bridal atau adolescent yang sedang Hot Bercinta. Untunglah siapa Hot kan dapat Orang tersayang macam itu. Problem macam ini memang susah nak diungkap kan . Kalau dah angau , semuanya Sweet macam Madu, habis sahaja Madu , Sepah dibuang. Tak mahulah begitukan ? . If teguran dibahan-bahankan, so itu lah topik Hot hari ni.

#1- Cinta
Actually what is CINTA ? I Love You, Aishiteru . Wahh . Romantislah awak. Eceyy,inilah ayat yang famous. Jangan sampai buta dunia Peeps , sah-sah kekorang dalam mood Peculiarity Blind. Parah dah itu.

#2- Kerelaan
Janji sana sini . Then jangan sampai terjubak-jebak sudah. Ceyy, ambil iktibar ni.Apa-apapun berpada-pada dengan kerelaan hati . Mungkin dengan pertahankan hak kita lebih baik dari petahankan orang yang tah siapa-siapa entah. Tapi, as human kita patut pertimbangkan situasi ini dengan sebaiknya.Jangan terlalu buta cinta sangat, macam-macam jadi nanti.

#3- Cemburu
Wahh,comel ayat.If kalau cemburu pun,jangan lah sampai nak buta sangatkan. Ketot tau ayat awok itu comel.Ayat Ketot tak comel pun macam awok.Kekorang, manusia kalau ada mata sila jaga baik-baik okay comel.Nanti mata dan mulut bercombine jadi benda tidak baik.Ambik ikhtiar benda baik.



##Rasa hati hari ini.Rasa kantoi dah wehh. Ketot minta maaf pasal semua ini.Ketot nasihatkan diri sendiri sahaja sebenarnya.Sharing is caring.Ada juga rasa ingin jadi Kaunselor.Comel tak kalau kita share. Actually tu just tips-tips sahaja yang Ketot dengar dari Ahli Falsafah dekat dalam rumah ini.Penyesalan berputik dalam hati dah.Ketot mahu jadi Human yang berkualiti yang diidamkan oleh negara kita nanti menjelang Tahun 2020 . Ceyy .Walau macam mana pun, tips-tips ini maybe berguna kepada semua . :)

No comments:

Post a Comment